menusearch
khatevizhehnews.ir

ارتش امروز رژه خدمت رفت!؟

جستجو
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۴:۲۹:۴۶
۱۳۹۹/۱/۲۹ جمعه
(0)
(0)
ارتش امروز رژه خدمت رفت!؟
ارتش امروز رژه خدمت رفت!؟

صبح امروز و متناسب با شرایط کشور در حوزه سلامت ارتش جمهوری اسلامی ایران مطابق وعده از پیش تعیین شده ریاست کل ارتش مراسم «رژه خدمت» را با شعار «مدافعان وطن، یاوران سلامت» برگزار کرد.

مراسم «رژه خدمت» روز ارتش با شعار «مدافعان وطن، یاوران سلامت» صبح امروز جمعه 29 فروردین با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرماندهکل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار حبیبالله سیاری معاون هماهنگکننده ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مرکز آموزشهای شهید اماناللهی نیروی زمینی ارتش در تهران و همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

در این رژه، نمونههایی از تجهیزات رفعآلودگی، بیمارستانهای سیار، خودروهای طراحی و بهینهشده و همچنین کمکهای مؤمنانه کارکنان ارتش برای امدادرسانی به ملت شریف ایران در مبارزه با ویروس کرونا از مقابل جایگاه ویژه عبور میکنند.

این رژه همزمان با تهران در 24 مرکز استان برگزار و یگانهای حاضر در این رژه، بلافاصله پس از عبور از جایگاه، برای رفع آلودگی و ضدعفونی معابر و همچنین اقدامات مردمیاری به مناطق کمبرخوردار و دورافتاده اعزام خواهند شد.

هدر سایت
پرسش های متداول
کیان محل | سرویس خبری محله کیانشهر تهران در خبرگزاری خط ویژه
آخرین اخبار
به وقت غزه

به وقت غزه

۰۲/۱۲/۲۹