مهاجم بلند قد آبی پوشان بازمی گردد؟
 
 

شفقنا – آیا مهاجم بلند قد آبی پوشان پایتخت باتوجه به پرداخت مطالباتش به ایران برخواهد گشت؟

به گزارش شفقنا ورزشی، دیاباته در نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر با پیراهن استقلال عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد.

این مهاجم بلند قد یک تمام کننده قهار نشان داده است که با توجه به قد بلندی که دارد همه ضربات سر را می‌زند و البته تعصب مثال زدنی و شادی خاص گل او باعث شده است تا در بین هواداران از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.

هواداران استقلال اصلا دوست ندارند که دیاباته را از دست دهند و قبل از تمدید قرارداد هر بازیکنی دوست دارند که این مهاجم بلند قد برگردد.

خبر خوب برای استقلالی ها اینکه چند روز پیش سعادتمند سرپرست جدید توانست بدهی دیاباته را آن هم در این شرایط سخت مالی و تحریم پرداخت کند و به این ترتیب باید منتظر بازگشت این بازیکن بود.

سعید رمضانی سرپرست باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت دیاباته گفت:دیاباته با حل مشکل خروجیاش به احتمال فراوان جمعه یا همان بامداد شنبه به ایران خواهد رسید تا روز شنبه پس از انجام تست کرونا بتواند در تمرینات حاضر شود. وجود این مهاجم کمک زیادی به تیم ما خواهد کرد.

به این ترتیب باید منتظر بازگشت دیاباته در دو سه روز اخیر بود و این خبر بسیار خوبی برای هواداران استقلال است چرا که این تیم هم در لیگ قهرمانان آسیا و هم در رقابت های لیگ برتر بازی های بسیار حساسی پیش رو دارد و قطعا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای فصل بعد به دیاباته نیاز است.

منبع: شفقنا