menusearch
khatevizhehnews.ir

هشت

جستجو
جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۴:۲۲

نیمه شعبان متفاوت سال 1399

نیمه شعبان متفاوت سال 1399

بمنظور کاهش شیوع بیماری و کاهش ترددهای شهری بواسطه همه گیری بیماری کرونا در کشور آیین های مذهبی من جمله جشن نیمه شعبان سال 1399 متفاوت از جشن سال های گذشته برگزار می‌شود

پنج شنبه بیست و یکم فروردین ۹۹ بیشتر بخوانید

کدام ویتامین ها مفید و کدامیک مضر هستند؟

کدام ویتامین ها مفید و کدامیک مضر هستند؟

شاید شما این نصحیت ساده را خوانده و شنیده باشید: سبزیجات بخور، ورزش کن و البته ویتامین بخور. اما ده‌ها سال تحقیق هیچ مدرکی پیدا نکرده که تاثیر مثبت و قابل توجهی را برای برخی ویتامین‌ها و مکمل‌های غذایی نشان دهد.
در واقع، پژوهش‌های اخیر خلاف آن را نشان می‌دهند. محققان پی برده‌اند که برخی از ویتامین‌ها حتی می‌توانند برای ما مضر باشند. بین بعضی از ویتامین‌ها و بیماری‌ها ارتباطاتی دیده شده، بعضی دیگر هم می‌توانند منجر به افزایش ریسک سنگ کلیه شوند.

سه شنبه نهم مهر ۹۸ بیشتر بخوانید

اعتماد به نفس چیست؟ و راه های افزایش تقویت آن

اعتماد به نفس چیست؟ و راه های افزایش تقویت آن

چگونه اعتماد به نفس داشته باشیم؟ راه‌های افزایش اعتماد به نفس کدامند؟ داشتن اعتماد به نفس بالا شاید یکی از مهم‌ترین پله‌ها در راه رسیدن به موفقیت باشد. افراد موفق زیادی با ساخت مرحله به مرحله‌ی اعتماد به نفس توانسته‌اند به اهداف و آرزوهای خود برسند.

اکثر این افراد اعتقاد دارند هر فرد تا زمانی که در مورد خود تفکر مثبت نداشته باشد نمی‌تواند از دیگر افراد توقع داشته باشد تا نسبت به او مثبت فکر کنند. در واقع می‌توان گفت که تنها سازنده‌ی اعتماد به نفس ما، خود ما هستیم. با نگاهی به افراد موفق متوجه می‌شویم آن‌ها هیچ‌گاه در کسب موفقیت‌هایشان نه به کسی وابسته بودند و نه به انتظار تایید دیگران نشسته‌اند.

شنبه بیست و یکم اردیبهشت ۹۸ بیشتر بخوانید